Winter Landsape 1


56 comentarii:

Agentii imobiliare spunea...

un adevarat pustiu si rece. nu e tocmai genul meu de peisaj :(

Aparat aer conditionat spunea...

dar e foarte bine realizat si acesta lucru e superb;)

Supraveghere video spunea...

Cam multa ceata ..

Case din lemn spunea...

mi-ar place si mie sa fiu acolo!

Ceasuri de mana spunea...

foarte frumoasa imaginea!

Vanzari case spunea...

Parca este putin cam stearsa poza :|

Contabilitate spunea...

demential arata aceasta poza:X

Vanzari garsoniere spunea...

foarte frumoasqa poza..felicitari!

Centrale electrice spunea...

Putin soare mai lipsea :)

Credite spunea...

Mi se face putin frig :D

Hosting gratuit spunea...

Cat de mult ma bucur ca a venit caldura :P

Geamuri termopan spunea...

pare rupta dintr-un film de actiune..like!

Laptop ieftin spunea...

imi place mult de tot! :D

Inchiriere masini spunea...

Mi se face frig...e viscol acolo sau mi se pare mie? :d

Leasing auto spunea...

este o imagine buna pentru un peisaj perfect de iarna:X

Masini de vanzare spunea...

Mmm..imi place multt:X

Masina de spalat spunea...

cred ca acum as vrea putina zapada:X

Mobilier la comanda spunea...

Ceata sau viscol? :D

Motociclete de vanzare spunea...

Wow..cum ar fii sa te aflii acolo....

Proiecte de case spunea...

Super...mie imi e dor de iarna :D ador anotimpul asta

Vanzari auto spunea...

;))cand eram mica imi placea mai mult iarna..

Echipamente spunea...

Ce dragutt;;)

Usi interior spunea...

un fel de furtuna..?

Tratamente naturiste spunea...

Se vede acolo data...2012? sau 2002?...sau nu vad eu bine?

Piese auto spunea...

Era viscol sau ceata acolo?

Tigle metalice spunea...

mi aduc aminte de iarna de cand eram copil...

Terenuri de vanzare spunea...

Wow...ce amintiri de cand eram copila..:)

Cazare Brasov spunea...

Ce bine merge sa te uiti vara la asemenea imagini :D

Cazare Sinaia spunea...

Vara vreau sa fie iarna si invers :D

Jucarii copii spunea...

Parca mi placea mai mult cand eram copila..

Rca ieftin spunea...

Ce ierni erau acum ceva vreme..acum e doar frig..:)

Ferestre termopan spunea...

Ce as vrea eu putina zapada acum sa scap de caldura asta insuportabila...

Spalatorie auto spunea...

Cand e cald vrem rece ,cand e rece vrem cald..:)

Vopsitorie auto spunea...

Imi e dor de iernile de demult..cand aveam multa zapada..

Telefoane de vanzare spunea...

Mi place mult seria de poze de pe blogul tau! felicitari!:)

Canapele extensibile spunea...

Acum e decat frig..fara zapada:(

Implant dentar spunea...

Ce mult imi doresc iernile de demult..:)

Radio online spunea...

Frumoase peisajele surprinse ! felicitari:)

Bijuterii handmade spunea...

hmmm, pare a viscol acolo parca mi-as pune o paturica pe mine langa gura sobei si cu o ceasca de ciocolata calda in brate...:D

Carti online spunea...

Mi ar placea sa am o casuta acolo..sa admir de la geam peisajul..iar in casa sa miroasa a cozonac..:D

Silicoane spunea...

ce pustiu e totul iarna...nu imi place :(

Cabinet stomatologic spunea...

Cred ca m ar lua pe sus sa fiu acolo..:)

Produse bio spunea...

Cam asa e in sufletul meu acum..

Anunturi auto spunea...

chiar daca arata putin sinistru este chiar palcut!

Auto secondhand spunea...

poate initial pare putin infricosator dar chiar mi-ar place sa fiu acolo!

Canapele piele spunea...

Ce vijelie..pe acolo..:)

Transport agabaritic spunea...

Imi aduce aminte de iarna in care am petrecut o mini vacanta la munte :x era totul alb stralucitor :) atat de frumos..

Chat online spunea...

Parca m-as bate putin asa cu zapada..:D

Xxx spunea...

Mi e dor de copilarie !!:)

Masina de spalat vase spunea...

Imi place foarte mult acest peisaj!

Trimiteți un comentariu